
Microsoft reklam forumda reklamverenler giriş yapamıyorum rapor vardır ve onlar için zaman, raporlama gecikir.İşte reklamverenler alınırken hata oluştu: Microsoft adCenter sorunları Microsoft yaşanıyor adCenter devam etmesini engelleyen bir sorun yaşanıyor. Sorununuzu gidermenize yardımcı olacak bilgiler şimdi adCenter site bakım ekibine gönderiliyor. Şimdi Microsoft adCenter oturum açma sayfasına geri dönmek veya daha sonra yeniden oturum
internet reklam açın. Gösterdiğiniz sabır için teşekkür ederiz ve rahatsızlık için özür dileriz. Microsoft adCenter oturum açma sayfasına geri dönün.Microsoft sorunu ve ardından dün gece blogged çözümlenmiş söylemek sonrası güncelledi. Ama yakalamak için zaman alacak. Tina Microsoft dedi: 11:45 PM PST itibaren bugün; adCenter UI sorunu çözüldü hesap ve kampanya bilgilerinizi şimdi erişilebilir. API ile sorunları hala ele alınmaktadır ve rapor verileri kadar 24 saat kadar gecikebilir. Kullanılabilir olduğunda ek bilgi bu yazı güncellenir.Yani bunu bugün raporlarınızı kontrol ederken göz önünde bulundurun.Microsoft reklam Forum Forum tartışma.
Benim raporları gecikme değil. Onlar doğru yanlış var! Benim günlük rapor harcamak $100/gün; Ama diyor Raporu çalıştırdığınızda $500 + bir gün geçirmek. Üstünde tepe-in bu, onların off shore Destek Merkezi çok az İngilizce biliyor, yalnız benim için bu sorunu çözmek! Wooooo!
Google denize indirmek "Hazır reklamlar" için ekran AdsUS: Yanlış Online değerlendirme yazmak için New York Başsavcının Operasyonu "çim temiz" para cezaları şirketler
Bak sana ne foundBest Rating dizini





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder